Οι μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν συχνά τους διαγωνισμούς για να προωθήσουν τα προϊόντα τους αλλά και το brand name τους. Με τη ραγδαία αύξηση της χρήσης του διαδικτύου, ακόμη και μικρές εταιρίες χρησιμοποιούν τους διαγωνισμούς για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού
Η αλήθεια είναι όμως ότι οι διαγωνισμοί μπορούν να κάνουν πολλά παραπάνω. Για τις εταιρίες που σκέφτονται δημιουργικά, οι διαγωνισμοί μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ φθηνό μέσο για να για να διευθύνουν την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις, το marketing αλλά και την ανάπτυξη των προϊόντων τους
Με τη χρήση των online διαγωνισμών, είναι πολύ εύκολο να διευρυνθεί η χρησιμότητα τον διαγωνισμών. Τρείς λόγοι για τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι διαγωνισμοί είναι:
- Η συλλογή δεδομένων για το marketing. Ανταμείβοντας τους συμμετέχοντες σε μια έρευνα με πιθανότητες να κερδίσουν κάποιο δώρο είναι ένας εύκολος τρόπος να πάρετε τη γνώμη των συμμετεχόντων για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία
- Παρακίνηση των εργαζομένων σας. Μπορείτε να κάνετε το χώρο εργασίας σας πιο διασκεδαστικό. Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε αρκετά χρήματα για να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό για τους εργαζομένους σας, ωστόσο θα μπορούσατε να δώσετε μία ημέρα διακοπών bonus ή ένα δωρεάν γεύμα. Φυσικά ως αντάλλαγμα μπορείτε να τους ζητήσετε να συμπληρώσουν κάποιο ερωτηματολόγιο, έτσι θα έχετε και έναν ευτυχισμένο εργαζόμενο αλλά και πολύτιμες πληροφορίες ως αντάλλαγμα
- Ενισχύστε τις πελατειακές σας σχέσεις. Δίνοντας στους πελάτες σας την αποκλειστική δυνατότητα να κερδίσουν κάποιο δώρο ή προσφορά προσθέτει αξία στην επιχείρηση σας. Εάν δραστηριοποιείστε στον τομέα των υπηρεσιών, δίνοντας μια έκπτωση σε μια μελλοντική υπηρεσία σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους πελάτες σας